طالبان در افغانستان - صد زندانی طالبان در افغانستان آزاد شدند - Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده.

طالبان در افغانستان - صد زندانی طالبان در افغانستان آزاد شدند - Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده.. Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد. تکمیل خروج نیمی از نیروهای آمریکا همزمان با پیشروی طالبان در افغانستان ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد از فرآیند خروج نیروهای ایالات متحده از افغانستان تکمیل شده است. Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و. Jun 22, 2021 · صدراعظم پاکستان به گروه طالبان گفته که نمی‌تواند حاکمیت خود را در تمام افغانستان برقرار کند.

اینها ظالم و بی رحم هستند. Jun 22, 2021 · صدراعظم پاکستان به گروه طالبان گفته که نمی‌تواند حاکمیت خود را در تمام افغانستان برقرار کند. عمران خان روز سه‌شنبه (اول سرطان) در مقاله‌ای در نیویارک تایمز و واشنگتن‌پست نوشته که طالبان نمی‌توانند در سراسر. May 30, 2021 · در حالی که نبردها در افغانستان افزایش یافته، مقام‌های ارشد افغان بار دیگر حمله‌های لفظی‌شان را بر طالبان آغاز کرده می‌گویند که مخالفت‌ها در صفوف آن‌ها ایجاد شده است. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد.

تکرار وقایع عراق در افغانستان:طالبان یک ولایت را بدون ...
تکرار وقایع عراق در افغانستان:طالبان یک ولایت را بدون ... from scd.observers.france24.com
Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد. به سرزمینی دیگر بروید و تا زمانی که طالبان در افغانستان موجودیت دارد برنگردید. Jun 27, 2021 · معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان گفته است که ادامه سیاست کنونی پاکستان، یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما و هم برای خودشان چیزی به جز از دست و پا زدن در لجن‌زار بی‌اعتمادی نخواهد بود. May 30, 2021 · در حالی که نبردها در افغانستان افزایش یافته، مقام‌های ارشد افغان بار دیگر حمله‌های لفظی‌شان را بر طالبان آغاز کرده می‌گویند که مخالفت‌ها در صفوف آن‌ها ایجاد شده است. Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و. Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده. عمران خان روز سه‌شنبه (اول سرطان) در مقاله‌ای در نیویارک تایمز و واشنگتن‌پست نوشته که طالبان نمی‌توانند در سراسر.

طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد.

May 30, 2021 · در حالی که نبردها در افغانستان افزایش یافته، مقام‌های ارشد افغان بار دیگر حمله‌های لفظی‌شان را بر طالبان آغاز کرده می‌گویند که مخالفت‌ها در صفوف آن‌ها ایجاد شده است. Jun 22, 2021 · صدراعظم پاکستان به گروه طالبان گفته که نمی‌تواند حاکمیت خود را در تمام افغانستان برقرار کند. اینها ظالم و بی رحم هستند. Jun 27, 2021 · معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان گفته است که ادامه سیاست کنونی پاکستان، یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما و هم برای خودشان چیزی به جز از دست و پا زدن در لجن‌زار بی‌اعتمادی نخواهد بود. عمران خان روز سه‌شنبه (اول سرطان) در مقاله‌ای در نیویارک تایمز و واشنگتن‌پست نوشته که طالبان نمی‌توانند در سراسر. Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. طالبان (طالب‌ها) که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. همزمان با ادامه پیشروی طالبان در شمال افغانستان، وزارت دفاع آن کشور روز شنبه ۵ تیر ماه اعلام کرد در جریان درگیری‌ها در استان تخار ۴۶ تن از اعضای طالبان کشته و حدود ۲۵ نفر از آنها نیز زخمی شده‌اند. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد. به سرزمینی دیگر بروید و تا زمانی که طالبان در افغانستان موجودیت دارد برنگردید. Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده. تکمیل خروج نیمی از نیروهای آمریکا همزمان با پیشروی طالبان در افغانستان ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد از فرآیند خروج نیروهای ایالات متحده از افغانستان تکمیل شده است. Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و.

Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و. تکمیل خروج نیمی از نیروهای آمریکا همزمان با پیشروی طالبان در افغانستان ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد از فرآیند خروج نیروهای ایالات متحده از افغانستان تکمیل شده است. May 30, 2021 · در حالی که نبردها در افغانستان افزایش یافته، مقام‌های ارشد افغان بار دیگر حمله‌های لفظی‌شان را بر طالبان آغاز کرده می‌گویند که مخالفت‌ها در صفوف آن‌ها ایجاد شده است. طالبان (طالب‌ها) که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد.

۱۱ مهاجم طالب در غزنی کشته شد - خبرگزاری خامه پرس - فارسی
۱۱ مهاجم طالب در غزنی کشته شد - خبرگزاری خامه پرس - فارسی from t4w9r6m9.rocketcdn.me
May 30, 2021 · در حالی که نبردها در افغانستان افزایش یافته، مقام‌های ارشد افغان بار دیگر حمله‌های لفظی‌شان را بر طالبان آغاز کرده می‌گویند که مخالفت‌ها در صفوف آن‌ها ایجاد شده است. Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و. اینها ظالم و بی رحم هستند. Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. Jun 22, 2021 · صدراعظم پاکستان به گروه طالبان گفته که نمی‌تواند حاکمیت خود را در تمام افغانستان برقرار کند. همزمان با ادامه پیشروی طالبان در شمال افغانستان، وزارت دفاع آن کشور روز شنبه ۵ تیر ماه اعلام کرد در جریان درگیری‌ها در استان تخار ۴۶ تن از اعضای طالبان کشته و حدود ۲۵ نفر از آنها نیز زخمی شده‌اند. Jun 27, 2021 · معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان گفته است که ادامه سیاست کنونی پاکستان، یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما و هم برای خودشان چیزی به جز از دست و پا زدن در لجن‌زار بی‌اعتمادی نخواهد بود. Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده.

به سرزمینی دیگر بروید و تا زمانی که طالبان در افغانستان موجودیت دارد برنگردید.

عمران خان روز سه‌شنبه (اول سرطان) در مقاله‌ای در نیویارک تایمز و واشنگتن‌پست نوشته که طالبان نمی‌توانند در سراسر. طالبان (طالب‌ها) که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. اینها ظالم و بی رحم هستند. May 30, 2021 · در حالی که نبردها در افغانستان افزایش یافته، مقام‌های ارشد افغان بار دیگر حمله‌های لفظی‌شان را بر طالبان آغاز کرده می‌گویند که مخالفت‌ها در صفوف آن‌ها ایجاد شده است. Jun 27, 2021 · معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان گفته است که ادامه سیاست کنونی پاکستان، یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما و هم برای خودشان چیزی به جز از دست و پا زدن در لجن‌زار بی‌اعتمادی نخواهد بود. تکمیل خروج نیمی از نیروهای آمریکا همزمان با پیشروی طالبان در افغانستان ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد از فرآیند خروج نیروهای ایالات متحده از افغانستان تکمیل شده است. همزمان با ادامه پیشروی طالبان در شمال افغانستان، وزارت دفاع آن کشور روز شنبه ۵ تیر ماه اعلام کرد در جریان درگیری‌ها در استان تخار ۴۶ تن از اعضای طالبان کشته و حدود ۲۵ نفر از آنها نیز زخمی شده‌اند. Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده. Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد. Jun 22, 2021 · صدراعظم پاکستان به گروه طالبان گفته که نمی‌تواند حاکمیت خود را در تمام افغانستان برقرار کند. Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و. به سرزمینی دیگر بروید و تا زمانی که طالبان در افغانستان موجودیت دارد برنگردید.

Jun 27, 2021 · معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان گفته است که ادامه سیاست کنونی پاکستان، یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما و هم برای خودشان چیزی به جز از دست و پا زدن در لجن‌زار بی‌اعتمادی نخواهد بود. Jun 22, 2021 · صدراعظم پاکستان به گروه طالبان گفته که نمی‌تواند حاکمیت خود را در تمام افغانستان برقرار کند. اینها ظالم و بی رحم هستند. Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و.

طالبان در منطقه غرب افغانستان تحت کنترل ایران است ...
طالبان در منطقه غرب افغانستان تحت کنترل ایران است ... from www.independentpersian.com
عمران خان روز سه‌شنبه (اول سرطان) در مقاله‌ای در نیویارک تایمز و واشنگتن‌پست نوشته که طالبان نمی‌توانند در سراسر. Jun 27, 2021 · معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان گفته است که ادامه سیاست کنونی پاکستان، یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما و هم برای خودشان چیزی به جز از دست و پا زدن در لجن‌زار بی‌اعتمادی نخواهد بود. طالبان (طالب‌ها) که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد. Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده. همزمان با ادامه پیشروی طالبان در شمال افغانستان، وزارت دفاع آن کشور روز شنبه ۵ تیر ماه اعلام کرد در جریان درگیری‌ها در استان تخار ۴۶ تن از اعضای طالبان کشته و حدود ۲۵ نفر از آنها نیز زخمی شده‌اند. به سرزمینی دیگر بروید و تا زمانی که طالبان در افغانستان موجودیت دارد برنگردید.

اینها ظالم و بی رحم هستند.

تکمیل خروج نیمی از نیروهای آمریکا همزمان با پیشروی طالبان در افغانستان ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد از فرآیند خروج نیروهای ایالات متحده از افغانستان تکمیل شده است. Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و. اینها ظالم و بی رحم هستند. عمران خان روز سه‌شنبه (اول سرطان) در مقاله‌ای در نیویارک تایمز و واشنگتن‌پست نوشته که طالبان نمی‌توانند در سراسر. طالبان (طالب‌ها) که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. همزمان با ادامه پیشروی طالبان در شمال افغانستان، وزارت دفاع آن کشور روز شنبه ۵ تیر ماه اعلام کرد در جریان درگیری‌ها در استان تخار ۴۶ تن از اعضای طالبان کشته و حدود ۲۵ نفر از آنها نیز زخمی شده‌اند. May 30, 2021 · در حالی که نبردها در افغانستان افزایش یافته، مقام‌های ارشد افغان بار دیگر حمله‌های لفظی‌شان را بر طالبان آغاز کرده می‌گویند که مخالفت‌ها در صفوف آن‌ها ایجاد شده است. طالبان به احتمال زیاد اول مترجمان را تخلیه اطلاعاتی و بعد ٱنها را میکشد. به سرزمینی دیگر بروید و تا زمانی که طالبان در افغانستان موجودیت دارد برنگردید. Jun 23, 2021 · سنتکام در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد تا کنون بیش از ۷۶۰ محموله هوایی از تجهیزات، شامل حدود ۱۵ هزار قطعه ابزارآلات عمدتاً غیردفاعی، از افغانستان خارج شده و ۶ مرکز نظامی دیگر نیز به وزارت دفاع افغانستان سپرده شده. Jun 27, 2021 · معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان گفته است که ادامه سیاست کنونی پاکستان، یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما و هم برای خودشان چیزی به جز از دست و پا زدن در لجن‌زار بی‌اعتمادی نخواهد بود. Jun 18, 2021 · طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان ادعا کرده‌اند که تلفات سنگینی در جریان جنگ در ولسوالی‌های افغانستان بر. Jun 22, 2021 · صدراعظم پاکستان به گروه طالبان گفته که نمی‌تواند حاکمیت خود را در تمام افغانستان برقرار کند.

Jun 22, 2021 · با آغاز خروج نیروهای خارجی از اول ماه مه، طالبان عملیات گسترده را در جنوب افغانستان بخصوص دو ولایت قندهار و طالبان. تکمیل خروج نیمی از نیروهای آمریکا همزمان با پیشروی طالبان در افغانستان ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد از فرآیند خروج نیروهای ایالات متحده از افغانستان تکمیل شده است.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook